Ερώτηση 1: Ποιές μέρες εφημερεύει το Νοσοκομείο;
Απάντηση: Το Νοσοκομείο εφημερεύει καθημερινά όλο τον χρόνο.

Ερώτηση 2: Που βρίσκεται το Γραφείο Κίνησης Ασθενών;
Απάντηση: Στο ισόγειο του παλιού κτιρίου, στα αριστερά από την κεντρική είσοδο του Νοσοκομείου.

Ερώτηση 3: Που βρίσκεται η Γραμματεία των Εξωτερικών Ιατρείων καθώς και τα Εξωτερικά Ιατρεία;
Απάντηση: Η Γραμματεία των Εξωτερικών Ιατρείων βρίσκεται στο ισόγειο του νέου κτιρίου, ενώ τα Εξωτερικά ιατρεία βρίσκονται στο ισόγειο και στον πρώτο όροφο του νέου κτιρίου.

Ερώτηση 4: Η ασφάλεια μου έχει λήξει ή είμαι ανασφάλιστος/η. Μπορώ να επισκεφτώ κάποιον Ιατρό του Νοσοκομείου και να κάνω εξετάσεις;
Απάντηση: Ναι. Από 21/02/2016 ανασφάλιστοι και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης στις Δημόσιες Δομές Υγείας και δικαιούνται νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Για την παροχή των υπηρεσιών της παρούσας ρύθμισης προς τους δικαιούχους απαιτείται υποχρεωτικά η κατοχή Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.).

Ερώτηση 5: Που μπορούν να απευθυνθούν οι ασθενείς που δεν διαθέτουν Α.Μ.Κ.Α.;
Απάντηση: Εάν ο ασθενής πρόκειται να νοσηλευτεί ή είναι ήδη νοσηλευόμενος, θα πρέπει να απευθυνθεί στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του παλαιού κτιρίου. Εάν ο ασθενής θέλει να εξεταστεί στα Εξωτερικά Ιατρεία θα πρέπει να απευθυνθεί στην Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων.

Ερώτηση 6: Πως κλείνω ραντεβού στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία;
Απάντηση: Για πληροφορίες και προγραμματισμό του ραντεβού σας στα Τακτικά Πρωινά και Απογευματινά Εξωτερικά Ιατρεία, μπορείτε είτε να επισκεφθείτε την Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων είτε να καλέσετε στο τηλέφωνο 22813 50292 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:30 – 08:30 και 12:00 – 14:30. Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού σας στα Εξωτερικά Ιατρεία, αναφέρετε μας τον Α.Μ.Κ.Α. σας ή τον κωδικό ασθενούς που έχετε στο Νοσοκομείο μας.
Εάν δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε το ραντεβού σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε εγκαίρως μαζί μας για ακύρωση του ραντεβού σας έτσι ώστε κάποιος άλλος πολίτης να εξυπηρετηθεί στη θέση σας.

Ερώτηση 7: Έχω γραμμένες εργαστηριακές εξετάσεις από Ιατρό εκτός Νοσοκομείου (Αγροτικό Ιατρό-Ιδιώτη Ιατρό). Μπορώ να κάνω τις εξετάσεις στο Νοσοκομείο;
Απάντηση: Ναι, εάν έχετε ηλεκτρονικό παραπεμπτικό και το παραπεμπτικό αυτό δεν έχει λήξει. Θα πρέπει, έχοντας μαζί σας το ηλεκτρονικό παραπεμπτικό, να απευθυνθείτε στην Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων ώστε κλείσετε ραντεβού. Εάν δεν έχετε δημόσια ασφάλεια υγείας (και άρα δεν έχετε ηλεκτρονικό παραπεμπτικό), η Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων θα σας ενημερώσει για το ποσό, που βάσει τιμολογίου, θα πρέπει να καταβάλετε.

Ερώτηση 8: Από πού και πότε παραλαμβάνω τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων;
Απάντηση: Από το γκισέ που βρίσκεται στο ισόγειο του νέου κτιρίου στον χώρο αναμονής των Εξωτερικών Ιατρείων. Καθημερινά 07:00 με 13:30 εκτός Σαββάτου, Κυριακής και Αργίας.

Ερώτηση 9: Που βρίσκονται τα Επείγοντα Περιστατικά;
Απάντηση: Το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.) βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του ισογείου του παλαιού κτιρίου. Διαθέτει ξεχωριστή είσοδο η οποία βρίσκεται δεξιά της αυλής του Νοσοκομείου.

Ερώτηση 10: Εξετάστηκα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και ο Ιατρός μού συνέστησε αναρρωτική άδεια. Τι πρέπει να κάνω;
Απάντηση: Θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας φορέα έχοντας μαζί σας το έντυπο «Σύσταση Αναρρωτικής Άδειας» που θα σας έχει χορηγήσει ο Ιατρός κατά την εξέταση σας στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

Ερώτηση 11: Τι δικαιολογητικά – έγγραφα πρέπει να φέρω κατά την εισαγωγή μου στο Νοσοκομείο;
Απάντηση: Κατά την εισαγωγή σας στο Νοσοκομείο θα πρέπει να προσκομίσετε το βιβλιάριο υγείας σας καθώς και τον Α.Μ.Κ.Α. σας.

Ερώτηση 12: Που μπορούμε να πρωτοκολλήσουμε έγγραφο και να πιστοποιήσουμε το γνήσιο της υπογραφής και το ακριβές αντίγραφο;
Απάντηση: Στην Γραμματεία (Πρωτόκολλο) στον 2ο όροφο του νέου κτιρίου.

Ερώτηση 13: Πού μπορώ να θεωρήσω το γνήσιο της υπογραφής του Ιατρού μου;
Απάντηση: Στον Διοικητικό Διευθυντή στον 2ο όροφο του νέου κτιρίου. .

Ερώτηση 14: Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφο του ιατρικού μου φακέλου;
Απάντηση: Με σχετική αίτηση στο Γραφείο Κίνησης (ισόγειο παλαιού κτιρίου).

Ερώτηση 15: Πώς μπορώ να πάρω βεβαίωση νοσηλείας;
Απάντηση: Με σχετική αίτηση στο Γραφείο Κίνησης (ισόγειο παλαιού κτιρίου).

Ερώτηση 16: Ποιος θα με ενημερώνει για την κατάσταση της υγείας μου;
Απάντηση: Ο Θεράπων Ιατρός θα σας ενημερώνει (ή τους οικείους σας) για την πορεία της υγείας σας.

Ερώτηση 17: Την ημέρα που θα χειρουργηθώ πού μπορεί να περιμένουν οι οικείοι μου;
Απάντηση: Έξω από το Χειρουργείο (2ος όροφος παλαιού κτιρίου) υπάρχει χώρος αναμονής.

Ερώτηση 18: Ποιες ώρες επιτρέπεται το επισκεπτήριο;
Απάντηση: Καθημερινά από τις 11:00 με 13:00 και από τις 17:00 με 20:00.

Ερώτηση 19: Μπορεί να παραμείνει συνοδός μαζί με τον ασθενή κατά την διάρκεια της νοσηλείας του;
Απάντηση: Ναι, όπου κατά την κρίση του Διευθυντή του Τμήματος νοσηλείας, είναι απαραίτητη η παραμονή ενός συνοδού για τον ασθενή.

Ερώτηση 20: Μπορώ να έχω αποκλειστική Νοσοκόμα κατά τη νοσηλεία μου;
Απάντηση: Ναι. Σε περιπτώσεις ασθενών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν, είναι δυνατό να παρέχεται επιπλέον φροντίδα από Αποκλειστικές/-ους Νοσοκόμες/-ους Ατομικής Φροντίδας (Α.Ν.Α.Φ.) οι οποίοι φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη για τις υπηρεσίες που παρέχουν (ΥΑ Υ4α/οικ.37804, ΦΕΚ1023/Β/2013 &Υ4α/οικ.75206, ΦΕΚ 1944/Β/2013). Οι Α.Ν.Α.Φ. καλούνται μόνο από τη Νοσηλευτική Υπηρεσία και μόνο από το σχετικό Κατάλογο Αποκλειστικών Νοσοκόμων της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας, κατόπιν έγγραφης αίτησης του ασθενή ή των συνοδών του. Η τήρηση της διαδικασίας αυτής αποτελεί νομική υποχρέωσή σας και είναι απαραίτητη για την ασφάλεια των ασθενών και την προστασία της δημόσιας υγείας.

Ερώτηση 21: Μόλις γεννήθηκε το μωρό μας στο Νοσοκομείο σας. Τι έγγραφα πρέπει να έχω για να το δηλώσω;
Απάντηση: Θα πρέπει να έχετε μαζί σας:

  • Ταυτότητες ή διαβατήρια των γονέων
  • Ληξιαρχική πράξη γάμου (εφόσον είστε έγγαμοι) ή σύμφωνο συμβίωσης
  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και των δύο γονέων (εφόσον είστε δηλωμένοι σε διαφορετικούς δήμους)
  • Πράξη προσδιορισμού επωνύμου τέκνου (εφόσον είναι το πρώτο σας τέκνο)
  • Α.Φ.Μ. και των δύο γονέων
  • Α.Μ.Κ.Α. και των δύο γονέων

Ερώτηση 22: Υπάρχει τρόπος να μεταφέρω τον ασθενή από το Νοσοκομείο στο σπίτι; Ο ασθενής δεν είναι σε θέση να περπατήσει και να χρησιμοποιήσει ταξί διότι χρειάζεται φορείο.
Απάντηση: Ναι, κατόπιν συνεννόησης με το Ε.Κ.Α.Β..

Ερώτηση 23: Πώς / πού μπορώ να δώσω αίμα;
Απάντηση: Θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Τμήμα Αιμοδοσίας το οποίο βρίσκεται στο ημι-υπόγειο του παλαιού κτιρίου. Οι ώρες αιμοδοσίας είναι:

Καθημερινές: 09:00 – 13:00 και 18:30 – 19:30
Σάββατο/Κυριακή/Αργίες: 11:00 – 13:00

Ερώτηση 24: Μπορώ να επιλέγω τι φαγητό θα τρώω όσο νοσηλεύομαι στο Νοσοκομείο;
Απάντηση: Όχι. Ο Θεράπων Ιατρός συνεργάζεται με Διατροφολόγο και καθορίζουν το είδος της διατροφής που πρέπει να ακολουθείτε. Αποφύγετε να παραγγέλνετε έτοιμο φαγητό. Ό,τι δεν ελέγχεται από το Νοσοκομείο μπορεί να επιβαρύνει το πρόβλημα της υγείας σας.

Ερώτηση 25: Μπορώ να χρησιμοποιώ το κινητό μου τηλέφωνο;
Απάντηση: Ναι, μπορείτε, σεβόμενος το χώρο νοσηλείας και τους υπόλοιπους ασθενείς του δωματίου. Υπάρχουν χώροι που δεν επιτρέπεται η χρήση του κινητού τηλεφώνου και θα το διαπιστώσετε από τις αναρτημένες πινακίδες και τις οδηγίες του προσωπικού.

Ερώτηση 26: Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονο/καταγγελία για την εξυπηρέτησή μου στο Νοσοκομείο;
Απάντηση: Το παράπονο ή η καταγγελία πρέπει να κατατεθεί επωνύμως και ενυπογράφως για να γίνει η σχετική ενημέρωση των εμπλεκόμενων και η διερεύνηση των γεγονότων, βάσει συγκεκριμένων στοιχείων. Απευθυνθείτε στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας.

Ερώτηση 27: Πού μπορώ να καπνίσω;
Απάντηση: Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους χώρους του Νοσοκομείου, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Υ1/ΓΠ/76017/29.07.2002 Υγειονομική Διάταξη.